Ik vind de website welke U hebt onterecht en zeer vernederend rondom de Slowaakse bevolking.
Ik ben zeer goed op de hoogte van Slowakije en Hongarije en kan dit zeggen dat de verschillen slechts in de politiek aangewakkerd worden....
Ik vind het wat Jammer en spijtig te zien hoe Hongarije zich zo naïef weet op te stellen met de laatste probeersels rond nationaliteit in het buitenland e.d. wat de EU per direct ook afkeurde..
Het is niet dat ik zo zeer wil zegen dat in Slowakije alles vlekkenloos gaat echter een dergelijke site als U heb gaat wat te ver....
"Stichting European Committee Human Rights Hungarians Central Europe." klinkt wat vaag voor een leek... Het lijkt erop als of U wilt vertellen "Stichting European Committee Human Rights Central Europe."
Het is duidelijk dat U zich slecht het goede wil voor Hongarije in centraal Europa...
Als Nederlander waar ook te wereld heb ik iets van aanpassen... Ga ik na Griekenland, Turkije, Indie, Rusland, Polen, Hongarije en ook Slowakije dat ben ik kundig genoeg na een kleine studie me zelf te verwoorden enig sinds in hun taal.... Je hebt dan een een sprong gemaakt en word geaccepteerd hoewel je dan in het Engels, Duits, Frans verder communiceert...
Een ieder moet zich aanpassen.... Nu dan komt U in ergens in het zuiden van Slowakije dan kunt U zich prima reden met Uw Hongaarse taal zover ik dat weet.... De oficiele taal zou in Slowakije Slowaaks moeten wezen.... .... aanpassen, aanpassen en wees een wereld burger...
Groeten,
R Tigchelaar
rtnddesign@gmail.com